Vanliga frågor

På den här sidan hittar du de vanligaste frågorna vi får, samt svaren. Om din fråga inte besvaras här går det bra att maila oss via hudikcup@strandsif.se med din fråga.

När är spelschemat klart?
Matchprogrammet presenteras senast under v.22 på vår hemsida

När får vi veta vilken skola vi ska bo på?
Placeringen av lag på skolor sker efter att spelschemat spikats för att få boendet så nära spelområden som möjligt. Vilken skola ert lag ska bo på presenteras i samband med att spelschemat publiceras.

Hur lägger vi till en deltagare eller tar bort en deltagare?
Ledaren som har fått inloggningsuppgifter kan logga in via hemsidan och där lägga till eller ta bort antalet deltagare.

Var äter vi?
Frukost serveras på den skola man bor, lunch och middag serveras på Bromangymnasiet. Boende på Östra skolan samt Skolbyn äter lunch och middag på Östra skolan fredag, lördag och söndag
Öppettider är för Frukost: 07.00 – 09.00, Lunch: 11.00 – 14.00 och Middag: 17.00 – 20.00.
Menyn är anpassad efter ungdomar och kommer presenteras på hemsidan. Ingen maträtt innehåller fläskkött. För deltagare som behöver specialkost ska detta anmälas senast den 31 maj på mail: hudikcup@strandsif.se

Extra matbiljetter för spelare/ledare/familjemedlemmar finns att köpa på tävlingsexpeditionen på Bromangymnasiet. Pris: 75:-.

Hur tar vi oss till olika spelområden under cupen?
Transporterna sker med vår interna busslinje som ser till att Ni på ett snabbt och bekvämt sätt kommer till spelplaner och utspisning.

Vilka datum gäller för avgifterna?

31/3 är sista anmälningsdagen, och är det datum som gäller som sista betalningsdag för anmälningsavgiften. Anmälan är preliminär fram till dess att anmälningsavgiften är betald.

15/5 gäller som sista betaldag för deltagaravgifterna

OBS! Betalning av avgifter är också ett kvitto på att man är definitivt anmäld till cupen

Instagram

Facebook

Twitter